Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les previsions no són les que eren fa dos dies: tornen a estar a les portes d'una temporada imprevisible
Antoni Riera: “Les conseqüències econòmiques de la guerra amb Ucraïna dependran de la durada”
Fa una setmana, negocis del sector turístic directament lligats al turisme com el lloguer de cotxes o els autobusos, veien clares les previsions per a Setmana Santa. Després que dijous passat comencés la invasió de Rússia a Ucraïna, però, diuen que les coses han canviat. De moment, són optimistes i esperen xifres similars a les de l’any passat. L’escenari, no obstant això, pot canviar en un breu període de temps.
Enguany es destinaran entre 70.000 i 75.000 cotxes al lloguer. Representen un 50% menys que abans de la pandèmia, però es tracta d’una xifra per l’estil a la de l’any passat. El sector vol ser optimista, però estan a l’aguait de què passarà a Ucraïna. Amb dos dies, les previsions no són les que eren: tornen a ser a les portes d’una temporada imprevisible.
L’empresa de sabates Bestard té aturats dos enviaments a Ucraïna i Rússia d’uns 100 mil euros
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys