Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
"Whats up, com vas de salut mental?" s'ha posat en marxa aquest curs i hi han participat 906 alumnes de tercer d'ESO
Un programa educatiu pioner a les Illes. Obertament Balears i 3 Salut Mental han organitzat durant aquest curs escolar xerrades a onze instituts de Mallorca amb persones que durant la seva adolescència o joventut han viscut amb un trastorn mental. El projecte es complementa amb unes unitats didàctiques que els docents treballen durant tot l’any amb els estudiants. Prop d’un miler d’adolescents ja han tingut accés aquest programa.
Tenen 14 anys. Escolten amb atenció el testimoni de na Neus. Quan era nina va patir bulímia i amb la majoria d’edat, un trastorn límit de personalitat. Els darrers 15 anys han estat de lluita constant contra les malalties mentals i ara és una de les activistes que participa en el programa “Whats up, com vas de salut mental?” que enguany s’ha posat en marxa a 11 instituts i centres de secundària de Mallorca, entre ells el Pau Casesnoves d’Inca.
Tal vegada darrere un baix rendiment escolar hi ha un problema de salut. Per això, xerrar-ne i no amagar-se és clau. No rebre atenció mèdica a temps pot cronificar la situació i en casos extrems pot arribar al suïcidi.
El centre Pau Casesnoves decidí incorporar el programa “Whats up” a un projecte propi que els dota d’una sèrie d’eines a l’hora d’anar de festa.
El projecte desenvolupat a les Illes per 3 Salut Mental s’ha posat en marxa aquest curs i hi han participat 906 alumnes de tercer d’ESO.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet