Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Amb la nova Llei de l'Habitage els honoraris a l'agència immobiliaria els haurà de pagar l'amo de l'habitatge, i no els inquilins
Un mes de fiança és el que el propietari té dret a demanar al llogater, però és habitual veure ofertes a Internet on es demanen tres mesos de fiança, el que suposa desembossar gairebé cinc mil euros abans d’entrar-hi a viure.
De vegades no és que demanin tres mesos de fiança, però s’acaba pagant aquesta quantia, perquè abans d’entrar al pis de lloguer es demana el primer mes per avançat, el mes de fiança i, per acabar, un mes més per a l’agència immobiliària. Amb la nova llei d’habitatge, però, el pagament a l’agència ja no anirà a càrrec del llogater, sinó que l’haurà d’abonar el propietari.
Les opcions que tenen els arrendataris són les de denunciar les clàusules abusives, tot i que no és fàcil. A banda del mes de fiança, també es poden demanar dos mesos com a màxim de garanties addicionals mitjançant, en la majoria dels casos, un aval bancari o un pagaré.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis