El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El pla abasta 32 espècies diferents, però especialment 12 que estan en major risc d'extinció
L’ONG mundial SEO BirdLife serà el pròxim executor del Projecte d’Actuació i Recuperació d’Espècies Silvestres. La Serra de Tramuntana és la zona de major valor patrimonial pel que fa a la flora. Ara, es compleixen deu anys des que va començar el Pla de Conservació de la Flora Amenaçada al Puig Major.
Al cim del Puig Major hi ha unes condicions que permeten que hi visqui una flora especial. Moltes espècies són endèmiques. De fet, n’hi ha quatre que només existeixen en aquesta zona. La científica Eva Moragues treballa en la seva conservació i seguiment.
El 2008, la Conselleria de Medi Ambient va aprovar el Pla de Conservació de Flora Amenaçada al Puig Major. Des del 2010, s’ha establert un conveni de col·laboració entre la Conselleria i el Ministeri de Defensa per treballar a la zona. L’objectiu: mantenir la riquesa florística del massís.
Una de les plantes més singulars és el turbit, que està en perill d’extinció. Però el treball dona els seus fruits: de 64 exemplars que hi havia el 2007, el turbit ja compta amb més de 400 exemplars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits