Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els veïnats del barri d'Hortaleza s'han concentrat contra els missatges d'odi, el feixisme i la xenofòbia, després de l'atac a un edifici d'acolliment de menors no acompanyats
Veïns del barri de Hortaleza, a Madrid, s’han concentrat aquest matí en contra dels discursos “d’odi, racisme, feixisme” i per a mostrar la seva repulsa a l’atac contra el centre de primer acolliment de menors estrangers no acompanyats.
La manifestació ha arrencat amb unes 500 persones que s’han acostat al crit de “ni un pas enrere, contra el racisme, lluita popular”.
Així mateix, un grup de menors immigrants ha acudit també a la manifestació amb pancartes de “Tots som iguals”, “Àfrica i Europa, unides a Hortaleza” i “No als missatges d’odi”. En arribar han estat rebuts al crit de “cap ésser humà és il·legal”.
La convocatòria d’aquesta concentració dona suport i defensa “els drets humans, els drets de la infància, el dret a migrar i les accions necessàries perquè existeixi un acolliment digne i empàtic”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat