Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'estructura es va muntar en pocs dies i ara els veïns, que ja han recollit centenars de signatures, en demanen la retirada
Els veïns de Binissafúller mantenen el seu rebuig a l’antena de telefonia mòbil de 23 metres d’alçada instal·lada al pàrquing d’un restaurant, enmig d’un nucli residencial de cases baixes i molt a prop de la platja. L’estructura es va muntar en pocs dies i ara els veïns, que ja han recollit centenars de signatures, en demanen la retirada. Aquest dilluns s’han concentrat davant l’Ajuntament de Sant Lluís per reclamar explicacions. L’associació de propietaris de la zona assegura que ja ha presentat dues denúncies formals i acusa el consistori d’haver-se desentès del conflicte.
Per la seva banda, l’Ajuntament defensa que la instal·lació compta amb el vistiplau del Govern de les Illes Balears en matèria de telecomunicacions i sosté que no té competències per intervenir-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació