Un grup de persones s'ha concentrat a un pas de vianants del poble
Moment de la protesta a un pas de vianants de l'avinguda d'Alcúdia. Foto 'Menys Turisme Més Vida'
100L’Assemblea Local d’Alcúdia del moviment ”Menys turisme, més vida” ha protagonitzat una protesta aquest diumenge a la carretera principal de la localitat, l’Avinguda Prínceps d’Espanya, per denunciar la saturació i el model turístic actual.
Segons han difós a través d’un comunicat, una vintena de persones han tallat el trànsit a la via durant cinc minuts, augmentant la freqüència de pas dels diferents passos de vianants de la via. Segons asseguren aquesta acció ha provocat llargues cues de vehicles. En un moment de la protesta, un grup de participants han mostrat cartolines amb el lema “Menys turisme, més vida”.
Amb aquesta acció el grup local d’Alcúdia d’aquest moviment, comença la campanya de presentació d’un document de propostes que han elaborat per fer front a la pressió i saturació turística.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
El Govern també ha anunciat els noms dels guardonats amb els Premis Ramon Llull d'enguany