Alberto Fernández defensa que les mesures de tancament han funcionat
Centenars de manifestants han sortit als carrers de Buenos Aires durant el Dia de la Independència del país per a protestar contra el Govern per les mesures de quarantena imposades a la ciutat per la pandèmia de coronavirus.
L’Argentina ha confirmat més de 87.000 casos de coronavirus i 1.694 morts per la Covid-19.
El Govern d’Alberto Fernández ha defensat que les mesures de tancament han funcionat i han ajudat a mantenir les taxes d’ocupació de llits en hospitals al voltant del 50%, evitant un possible col·lapse del sistema de salut pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística