Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En la sessió d'aquest dimarts, també es debatrà i s'aprovarà la prohibició del vel integral en els espais públics
Des d’un pis de lloguer il·legal a Palma, el grup parlamentari del PSIB ha volgut denunciar la mala gestió de les polítiques d’habitatge per part del Govern. El portaveu socialista, Iago Negueruela, acusa l’executiu de Marga Prohens de no fer res per revertir la crisi de l’habitatge i de no combatre l’oferta il·legal.
L’habitatge serà una de les qüestions que encendrà el debat, però en la sessió d’aquest dimarts, també es debatrà i s’aprovarà la prohibició del vel integral en els espais públics. Ho farà amb els vots a favor de la dreta. El portaveu de Més per Mallorca, Lluís Apesteguia, assegura que la iniciativa no té res a veure amb la defensa dels drets de les dones i acusa el PP d’alimentar la islamofòbia.
Precisament, Manuela Cañadas, portaveu de Vox, acusa el PP d’haver copiat la proposta que el seu grup va presentar fa uns mesos i que no va tirar endavant. Els populars ho neguen i acusen el grup de Vox de canviar d’opinió.
Perquè s’apliqui finalment la prohibició del vel integral és necessària també la modificació de la normativa estatal. La d’aquest dimarts, serà la primera sessió plenària ordinària de l’any.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment