Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Deixen fora la del Poder Judicial, però es mostren confiats en que s'arribarà a un acord
El PSOE i el PP han arribat a un acord per renovar òrgans constitucionals com el Tribunal de Comptes, el Tribunal Constitucional, el Defensor del Poble i l’Agència de Protecció de Dades.
La proposta es durà al Congrés la setmana del 25 d’octubre. Queda fora de l’acord la renovació del Consell General del Poder Judicial, tot i que tant els socialistes com els populars han assegurat que l’acord serà possible.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut