X

Un públic entregat en el retorn de Rels B a Palma

El cantant, criat a Son Gotleu, va oferir un recital diferent dels de la resta de la seva tercera gira

29/06/2025

Un públic entregat en el retorn de Rels B a Palma

81

Amb molta energia, iniciava Rels B el concert d’aquest dissabte a Son Moix. El cantant, criat a Son Gotleu, va oferir un recital diferent dels de la resta de la seva tercera gira, amb una gran posada en escena que va desbordar mallorquinitat i mallorquinisme.

El públic, jove i entregat, hi va fer a prop d’omplir l’aforament. Gairebé 20.000 persones (l’organització es va negar a publicar-ne la xifra exacta) varen ballar, cantar i passar-ho bé.

L’inici del concert va ser com a la resta de la gira. Però després varen venir sorpreses, com ara Balearico, que no canta a altres recitals i que era molt esperada pels fans locals.

Algunes feren 10 hores de coa per entrar a l’estadi. D’altres, vengueren de l’estranger expressament per al concert. “Som grandíssims fans de Rels B. En coneixem tantíssimes cançons i hem decidit de venir aquí, a Mallorca, a escoltar-lo”, deia en Nicolò, un fan italià quan accedia al recinte.

Al final, varen ser més de dues hores de concert i més de dues hores de corejar, de ballar i de botar a ritme de Rels B.

29/06/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT