Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
També han brollat les fonts que subministren aigua a Palma
És l’efecte més positiu de la borrasca Blas: l’augment de les reserves hídriques. En una setmana, els embassaments de Cúber i el Gorg Blau, que subministren aigua a Palma, han augmentat en un 28% les seves reserves d’aigua. En aquests moments, conjuntament es troben en el 51,92% de la seva capacitat.
En concret, l’embassament de Cúber es troba al 55,66% de la seva capacitat, i el del Gorg Blau, al 49,56%. De fet, el nivell del Gorg Blau ha pujat 5 metres gràcies a les plogudes, i això que té dues bombes en marxa que treuen aigua les 24 hores del dia.
D’altra banda, les pluges també han fet brollar les fonts de La Vila, Mestre Pere i d’En Baster, que aporten a Palma 250 litres per segon, i que seguiran en augment els propers dies. Això ha permès a EMAYA reduir l’extracció de pous i l’ús d’aigua dessalada.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues