Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
També han brollat les fonts que subministren aigua a Palma
És l’efecte més positiu de la borrasca Blas: l’augment de les reserves hídriques. En una setmana, els embassaments de Cúber i el Gorg Blau, que subministren aigua a Palma, han augmentat en un 28% les seves reserves d’aigua. En aquests moments, conjuntament es troben en el 51,92% de la seva capacitat.
En concret, l’embassament de Cúber es troba al 55,66% de la seva capacitat, i el del Gorg Blau, al 49,56%. De fet, el nivell del Gorg Blau ha pujat 5 metres gràcies a les plogudes, i això que té dues bombes en marxa que treuen aigua les 24 hores del dia.
D’altra banda, les pluges també han fet brollar les fonts de La Vila, Mestre Pere i d’En Baster, que aporten a Palma 250 litres per segon, i que seguiran en augment els propers dies. Això ha permès a EMAYA reduir l’extracció de pous i l’ús d’aigua dessalada.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució