Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els ramaders han detectat un encariment motivat per l'escassedat al mercat xinès
Des de fa 3 setmanes, els ramaders han detectat un increment de preu de la carn de porc. La canal s’ha encarit més de 5 cèntims el quilo. El motiu és l’escassedat de porcs a la Xina, que ha generat que la carn d’aquest animal s’encareixi a tot el món.
A l’Escorxador de Felanitx, gestionat per la cooperativa Ramaders Agrupats, se sacrifiquen 200 porcs a la setmana. Segons la gerent de la cooperativa, Margalida Obrador, en aquests moments, els productors cobren la canal de porc a 1,86 euros. Assegura que la producció de les illes és petita i no s’exporta a fora. Amb tot, diu, l’abastiment de carn de porc a les Illes està garantit.
D’altra banda, el sector continua preocupat per la caiguda de vendes provocat per la crisi sanitària i la paralització del turisme i la restauració. Per això, demanen a les institucions que continuïn promocionant el consum de producte local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació