Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'institució insular duplica el pressupost del servei per arribar a totes les dones
La crisi sanitària dispara un 40% l’augment de la demanda del servei d’atenció psicològica del Consell de Mallorca per a dones víctimes de violència masclista. Un terç de les usuaries són menors de 30 anys. Per poder atendre-les a totes, el Consell duplicarà les hores d’atenció psicològica i contractarà més professionals en els pròxims tres anys.
La institució insular aprofita la nova licitació del servei per duplicar el pressupost que hi destina, fins a 1.200.000 euros. També es creen dos grups de psicòlegs especialitzats: un d’adolescents víctimes de violència masclista i un altre de dones que han patit agressions sexuals.
Aquest mes d’agost, s’ha triplicat el nombre de dones que demanen al Consell de Mallorca un allotjament per poder sortir d’entorns de violència masclista, respecte l’any passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui