Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La mestra mallorquina Xisca Sáez va i ve d'Eivissa, on li ha tocat plaça, i gasta 1.000 euros mensuals en les despeses generades pel trasllat
També té un cost econòmic per als docents que s’han de desplaçar d’una illa a una altra per fer la seva feina. Vos en posam un exemple ara mateix, el de na Xisca Sáez, mallorquina a qui li ha tocat plaça a Eivissa, i que ara mateix, just just empata entre allò que ingressa i allò que gasta.
Na Xisca deixa els seus dos fills a l’escola a Santa Maria. Fins aquí, tot normal. Però la seva vida no ho és. És professora, i li ha tocat plaça a Eivissa. Al cost emocional, s’hi suma l’econòmic. Diu que per la reducció que ha fet, cobra el 50% del seu sou. A partir d’aquí començam a restar: lloga una habitació a Eivissa per 500 euros al mes, suma 300 euros mensuals pels vols d’anada i tornada, 80 per deixar el cotxe al Park & Fly de Palma i 40 més al mes del bus de l’aeroport a Eivissa; en total, 920 €, més altres despeses.
Els docents esperen que el Govern posi mesures per ajudar aquells que fan feina interilles.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals