Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
S'espera que l'avaria pugui estar reparada a les 17 h
El lloc de l'avaria.
282394 abonats de Ferreries romanen sense corrent elèctric des d’aquest dissabte vespre, devers les 23.30 h, a causa d’una avaria. En concret, la fallada es va produir en un transformador soterrat a la plaça de Menorca.
Els veïns de la zona han comentat a IB3 Notícies que, hores abans de l’avaria, ja van veure que en sortia un poc de fum, i no el vapor d’aigua que s’hi sol veure en dies com el d’aquest dissabte.
La distribuïdora energètica espera tenir solucionat el problema cap a les 17.00 h, tot i que el batle, Pedro Pons, confia que pugui ser abans.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat