Logo IB3N
X

Quatre artistes de Menorca graven el seu primer vídeo promocional a la sala Albert Camus de Sant Lluís

La iniciativa, impulsada per l'Ajuntament, té l'objectiu d'impulsar la seva trajectòria artística

17/12/2021

Quatre artistes de Menorca graven el seu primer vídeo promocional a la sala Albert Camus de Sant Lluís

178

Tres artistes menorquins han passat aquest divendres per la sala Albert Camus de Sant Lluís per rodar el seu primer vídeo promocional. Es tracta dels músics millors puntuats pel jurat popular del càsting que l’Ajuntament va organitzar durant l’estiu per escollir la seva programació d’actuacions a l’aire lliure. Ara, tindran l’oportunitat de donar-se a conèixer a través de la difusió de les seves cançons que el Departament de Cultura els ajuda a enregistrar per tal de donar impuls a la seva trajectòria artística.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella