Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un home ha estat detingut com a presumpte autor dels tirs
Quatre persones, dues d’elles policies, han mort en un tiroteig avui a Fredericton, a l’est del Canadà. Un home ha estat detingut com a presumpte autor dels tirs.
Els fets s’han produït al dematí, hora local, a un complex d’apartaments. Els testimonis asseguren haver sentit desenes de trets durant prop d’una hora.
La Policia ha hagut d’acordonar la zona i evacuar-ne els veïns, a més de prohibir-ne l’accés. Dues hores després, ha reobert la zona. El president del país, Justin Trudeau, ha enviat un missatge de condol a través del Twitter.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari