Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els passatgers són els que pateixen les conseqüències d'una vaga, que dura des de fa 5 dies
Els passatgers que volaven avui capvespre a Barcelona feien coa, resignats a l’oficina de Ryanair a l’aeroport de Palma. El seu vol s’ha cancel·lat i els recol·loquen a qualque hotel de Mallorca i no partiran fins demà o dissabte. En total, avui hi ha hagut quatre vols cancel·lats per mor de la vaga, 39 de sortida i 31 d’arribada, i 70 han patit retard. Els passatgers són els que pateixen les conseqüències d’una vaga, que ja dura 5 dies.
A Espanya, hi ha hagut un total de 54 vols afectats per la vaga convocada pels tripulants de cabina, amb els sindicats USO Sector Áereo i Sitcpla. Els aeroports més afectats per les cancel·lacions han estat el de Màlaga, amb 26 vols cancel·lats entre sortides i arribades, i el de Barcelona, amb 19. També s’han vist afectades rutes amb els aeroports de Palma, Santiago de Compostel·la, Alacant, Santander, Gran Canària, Las Palmas i Madrid.
Quant als retards, 148 es corresponen amb sortides i 160 amb arribades. L’aeroport més afectat ha estat el de Palma, amb 70 retards, seguit del de Barcelona (24) i el de Madrid (19).
Ryanair va considerar com a serveis mínims el 100% dels vols programats per a aquest dijous a Espanya, però en alguns casos no ha citat a les tripulacions completes per a operar-los, destaquen des del sindicat. Per això, malgrat haver citat de guàrdia a més treballadors que en un dia normal, no eren suficients per a cobrir tots els vols.
La jornada d’aquest dijous és la quarta de vaga convocada pels sindicats dels TCP de Ryanair. La vaga s’estendrà durant els dies 1 i 2 de juliol.
Demà 1 de juliol en comença una altra, de 9 dies, dels tripulants de cabina d’Easyjet a Palma, Barcelona i Màlaga. Tot després que empresa i treballadors no arribassin a un acord per desencallar les negociacions del conveni col·lectiu.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor