Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es duen a terme tasques de manteniment que acabaran, preveuen, a finals del mes d'abril
Hi ha una silueta ben reconeguda al Pla de Mallorca i de la qual segur que molts en trobau a faltar qualque element. Així és: la gran bolla que coronava el puig de Randa no hi és. Els veïnats de la zona s’han despert aquesta setmana amb una estampa nova que els ha cridat l’atenció i que ha generat diversitat d’opinions.
El motiu és que es duen a terme tasques de manteniment del radar primari d’Enaire, l’empresa que gestiona la navegació aèria de l’Estat per Aena. La bolla, la coberta del radar, s’ha baixat a terra per a poder fer aquestes tasques de manteniment a la instal·lació i es preveu que durin uns sis mesos.
Per dur a terme aquesta renovació s’ha muntat de manera temporal un radar provisional, per garantir, mentrestant, la cobertura necessària amb els màxims estàndards de seguretat i qualitat.
Així, Enaire preveu que el Pla de Mallorca recuperi la seva silueta habitual des de principis del 90, amb la gran bolla inclosa, a finals del mes d’abril.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants