La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Es duen a terme tasques de manteniment que acabaran, preveuen, a finals del mes d'abril
Hi ha una silueta ben reconeguda al Pla de Mallorca i de la qual segur que molts en trobau a faltar qualque element. Així és: la gran bolla que coronava el puig de Randa no hi és. Els veïnats de la zona s’han despert aquesta setmana amb una estampa nova que els ha cridat l’atenció i que ha generat diversitat d’opinions.
El motiu és que es duen a terme tasques de manteniment del radar primari d’Enaire, l’empresa que gestiona la navegació aèria de l’Estat per Aena. La bolla, la coberta del radar, s’ha baixat a terra per a poder fer aquestes tasques de manteniment a la instal·lació i es preveu que durin uns sis mesos.
Per dur a terme aquesta renovació s’ha muntat de manera temporal un radar provisional, per garantir, mentrestant, la cobertura necessària amb els màxims estàndards de seguretat i qualitat.
Així, Enaire preveu que el Pla de Mallorca recuperi la seva silueta habitual des de principis del 90, amb la gran bolla inclosa, a finals del mes d’abril.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa