Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'Ajuntament de Felanitx reconeix que no s'ha actuat amb rapidesa
Malestar entre els veïns de Cala Ferrera, a Felanitx. Han estat més d’una setmana sense enllumenat al carrer. Una situació que passa sovint i no se soluciona. Si volien sortir al carrer de vespre ho havien de fer amb llanternes.
Alguns fa 40 anys que viuen a la urbanització, i quan tanquen els hotels de la zona queden desemparats, asseguren. Aquests dies han estat sense llum, una situació que es repeteix massa sovint, fins i tot quan no hi ha tempestes. Consideren, a més, un perill sortir al carrer quan es pon el sol i no hi ha cap tipus d’il·lumincació. L’ajuntament reconeix la problemàtica, que no s’ha solucionat amb rapidesa. Ni les queixes ni l’avaria.
A més de l’enllumenat, els veïnats de Cala Ferrera critiquen altres deficiències: la brutor i la carretera tallada quan plou massa. Ara per ara, l’avaria s’ha arreglat, però els veïns continuen patint quan plou, per si tornen a quedar a les fosques o negats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural