Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Asseguren que dona mala imatge als carrers, ja que els fems s'han de treure a hores concretes i no sempre es recullen en l'horari previst
Comerciants i restauradors de Ciutadella i Ferreries es queixen del sistema de recollida de fems porta a porta, que es va posar en marxa el juny passat.
Asseguren que dona mala imatge als carrers, ja que els fems s’han de treure a hores concretes i no sempre es recullen a l’horari previst.
Els restauradors lamenten que s’hagi de passar a recollir els fems a la una del migdia, moment en què es troben en ple servei i amb les terrasses plenes de clients que dinen.
El nou equip del Consell, que constata la mala planificació del servei, es compromet a reforçar-lo i a donar més informació als usuaris per tal de complir el contracte.
Aquest nou sistema s’ha posat en marxa a Ciutadella, Ferreries i Sant Lluís.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"