L'espectacle de dansa-teatre dirigit per Joan Fullana es pot veure al Teatre Xesc Forteza de Palma, dissabte 30 de gener a les 19h i diumenge 31 a les 19h
La companyia 9Espai Escènic ens proposa un espectacle per descobrir quina forma té la por. Un viatge íntim al país de la por per identificar-la, exposar-la i, qui sap, si sortir-ne més forts.
‘Anatomia de la por’ és un espectacle de dansa-teatre a partir del llibre del filòsof José Antonio Marina que duu el mateix nom. És un espectacle de creació col·lectiva amb dramatúrgia de Joan Fullana i coreografia de Mireia Sans Aleu.
Els intèrprets són Mar Fiol, Pedro Mas, Gypsy Nel·lo, Mon Joan Tiquat i Mireia Sans Aleu.
Segons el director de l’espectacle Joan Fullana és una versió “més abstracta” que analitza les pors individuals i socials. Afegeix que “la por és necessària però hi ha un punt en què saber-la gestionar és molt important per fer el que desitges sense censurar-te”. ‘Anatomia de la por’ es pot veure al Teatre Xesc Forteza de Palma, dissabte 30 de gener a les 19h. i diumenge 31 a les 19h.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears