Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'espectacle de dansa-teatre dirigit per Joan Fullana es pot veure al Teatre Xesc Forteza de Palma, dissabte 30 de gener a les 19h i diumenge 31 a les 19h
La companyia 9Espai Escènic ens proposa un espectacle per descobrir quina forma té la por. Un viatge íntim al país de la por per identificar-la, exposar-la i, qui sap, si sortir-ne més forts.
‘Anatomia de la por’ és un espectacle de dansa-teatre a partir del llibre del filòsof José Antonio Marina que duu el mateix nom. És un espectacle de creació col·lectiva amb dramatúrgia de Joan Fullana i coreografia de Mireia Sans Aleu.
Els intèrprets són Mar Fiol, Pedro Mas, Gypsy Nel·lo, Mon Joan Tiquat i Mireia Sans Aleu.
Segons el director de l’espectacle Joan Fullana és una versió “més abstracta” que analitza les pors individuals i socials. Afegeix que “la por és necessària però hi ha un punt en què saber-la gestionar és molt important per fer el que desitges sense censurar-te”. ‘Anatomia de la por’ es pot veure al Teatre Xesc Forteza de Palma, dissabte 30 de gener a les 19h. i diumenge 31 a les 19h.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable