Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

Recentment, han ampliat la seva infraestructura amb un nou estudi al Port de Pollença
Són les 10 h i al programa ‘Fil per Randa‘, de Ràdio Pollença, fan una petita pausa. Comencen a preparar la secció que vendrà a continuació. Tenen una programació diària, amb actualitat, i també espais setmanals o quinzenals dedicats a la ciència, l’esport, l’educació, i fins i tot d’humor.
Joana Solivellas, directora de Ràdio Pollença, explica que poden fer “tantes hores de ràdio i programació tan variada gràcies a la gran xarxa de col·laboradors“.
Fa 22 anys que Ràdio Pollença està en marxa. Els veïnats del poble estan ben avesats a sintonitzar-la. A més d’oferir la informació local, cada hora connecten amb els butlletins horaris d’IB3 Ràdio. D’aquesta manera, diu Solivellas, “els nostres oients estan assabentats d’allò que passa més enllà de Crestatx”.
Fa només un any, han ampliat els seus estudis amb un nou espai al Port de Pollença. Des d’allà s’emeten seccions com ‘La Campana‘, en el qual participen alumnes dels centres educatius de la zona. Entrevisten un escriptor del poble. Ja de ben petits tenen contacte amb el periodisme de proximitat d’una ràdio local.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu