El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
En el judici amb jurat, ha dit que no recordava els detalls del crim masclista i ha demanat perdó a la família
Rafael Pantoja, l'autor confés de l'assassinat masclista de Sacramento Roca, aquest dilluns a l'Audiència de Palma. /CATI CLADERA
584Rafael Pantoja ha reconegut aquest dilluns haver matat la seva parella Sacramento Roca el 2018. Ho ha fet a l’Audiència de Palma, on avui té lloc el primer judici amb jurat des que va començar l’Estat d’Alarma. Pantoja ha dit que no recordava els detalls del crim masclista i ha demanat perdó a la família.
En l’escrit d’acusació, el Ministeri Públic explica que el 16 de novembre de 2018 Rafael Pantoja, la parella sentimental de la dona, va anar al seu lloc de feina perquè no acceptava que l’hagués deixat. Allà la va apunyalar diverses vegades per assegurar-se que la matava, segons explica la fiscal Mercedes Carrascón. Un dels cops que li va donar va penetrar fins al cor de la dona i li va perforar el pulmó.
EN DIRECTE | Mira aquí el judici contra Rafael Pantoja
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits