Rafel Nadal ha fet la primera passa per expandir la seva marca arreu del món. El tennista mallorquí ha inaugurat a Mèxic un centre de tennis, el primer que du el seu segell a l’estranger. Nadal aprofitarà aquests dies per entrenar a la seva nova acadèmia i després reprendrà la competició al torneig d’Acapulco. I des d’Isla Mujeres, Nadal ha aprofitat per parlar sobre la igualtat salarial en el món del tennis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura