El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El manacorí continua sumant victòries en la seva preparació per als Jocs Olímpics de París
202
Rafel Nadal ha sumat un nou triomf aquest dimecres a la terra batuda de Bastad. El tennista balear i Casper Ruud han superat 6-4, 3-6 i 12-10 la parella formada per Arribage i Safiulin després d’una hora i mitja de joc. Amb aquesta victòria, el manacorí i el noruec s’han classificat per a les semifinals del quadre de dobles del torneig suec.
A més, Nadal també continua viu al quadre individual. Demà s’enfrontarà al britànic Cameron Norrie als vuitens de final.
El mallorquí va sumant minuts en pista a Suècia en el que és la seva preparació abans de participar, tant en individuals com en dobles, als Jocs Olímpics de París.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle