Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El manacorí recupera sensacions per participar a Roland Garros en les millors condicions
226
Rafel Nadal ha fet el seu primer entrenament a la Philippe Chatrier i ho ha fet amb aparent normalitat. Els problemes crònics que pateix al peu esquerre i que es feren evidents a Roma, no s’han fet visibles avui horabaixa. Nadal ha viatjat avui mateix cap a París i ha aparegut a la pista central al voltant de les sis del capvespre amb el seu equip de confiança, Carles Moyà, Marc López i Tomeu Salvà. Ha estat un entrenament amb públic. Alguns centenars de persones no s’han volgut perdre la sessió del manacorí. El repte a París continua sent gran, assolir el seu Roland Garros número 14. Demà es sorteja el quadre i Nadal coneixerà el seu camí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística