Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El tennista manacorí s'ha imposat per tres sets a dos a Denis Shapovalov en els quarts de final
155
El partit ha començat molt bé per Rafel Nadal que s’ha imposat en els dos primers sets per 3/6 i 4/6. Un inici més bé igualat amb intercanvi de cops i amb un tennis d’alt nivell on el balear ha estat més encertat fins i tot aprofitant el seu servei. En referència al primer set, l’actual número 5 del món ha dominat els primers jocs amb dretes, creuades i paral·leles i ha agafat distància quant a jocs i ficant cada vegada en més problemes al seu rival. El darrer punt ha estat en un servei directe. En el segon set, Denis Shapovalov s’ha posat 2 a 3, fet que ha obligat Nadal a pujar el seu nivell de joc. Tot i que també el canadenc ha tingut errades importants en moments claus.
El tercer i el quart set els ha guanyat Shapovalov per 6/4 i 6/3 en un joc més arriscat. En el quart, precisament, Nadal ha hagut de cridar el metge per un problema estomacal que s’ha pogut solucionar sense més inconvenients. En aquest moment, el parcial era de 4 jocs a 1 favorable a Shapovalov. A partir d’aquests moments, el manacorí s’ha refet i en el cinquè i definitiu set ha estat superior malgrat els problemes d’estomac. La victòria final ha estat per a Rafel Nadal per 3 a 6.
A continuació, disputaran l’altra eliminatòria dels quarts de final, l’italià Mateo Berrettini davant el francès Gaël Monfils i el guanyador s’enfrontarà a Nadal en semifinals de l’Obert d’Austràlia.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents