Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El manacorí torna a les pistes més de quatre mesos després. S'enfrontarà a Andy Murray al torneig d'exhibició d'Abu Dhabi
Més de quatre mesos després Rafel Nadal torna a la competició. El tennista manacorí reapareixerà avui horabaixa a les 4, hora espanyola, al torneig d’exhibició d’Abu Dhabi, on s’enfrontarà a Andy Murray per un lloc a la final. És la primera vegada que l’actual número 6 del món botarà a una pista de tennis després de caure, a principis d’agost, a l’ATP 500 de Washington contra Lloyd Harris. Un torneig que servirà al manacorí per mesurar com reacciona el seu peu esquerre, després de patir una lesió que l’ha allunyat durant mesos del circuit.
El darrer partit oficial que protagonitzaren Nadal i Murray va ser l’any 2016, al Masters Mil de Madrid. L’escocès arriba a les semifinals després de superar Daniel Evans per 6-3 i 6-2.
Aquesta serà la primera cita d’una nova temporada que Rafel Nadal afronta amb il·lusió. Si tot va bé, el mallorquí té previst disputar l’ATP 250 de Melbourne del 4 al 9 de gener, un torneig que servirà per a poc a poc recuperar sensacions i preparar-se per a la primera gran cita de l’any, l’Obert d’Austràlia, que arrencarà dia 17 de gener.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval