L’112 registra 173 incidents per la meteorologia adversa a les Balears
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
L'Ajuntament ho ha acordat així "per donar un milió d'euros" després de la torrentada de 2018
374
L’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar ha acordat nomenar el tennista Rafel Nadal fill adoptiu “per donar un milió d’euros” després de la torrentada de 2018 en què hi van morir tretze persones.
Segons ha informat el Consistori en un comunicat, el nomenament es farà efectiu en un ple extraordinari que se celebrarà aquest dimecres. Afegeix que la decisió va ser adoptada després que l’esportista manacorí ingressés la quantitat d’un milió d’euros a l’Ajuntament a través de la Fundació Rafa Nadal. Per al Consistori aquest fet “li converteix en mereixedor d’aquest reconeixement”.
“L’aportació de Rafel Nadal va ser la més gran rebuda pel municipi. Aquest reconeixement, publicat en el BOIB de 2020, i sotmès a informació pública, suposa un agraïment més al tennista per la seva faceta solidària”, assenyala la nota de l’Ajuntament llorencí.
“La solidaritat, humanitat i sensibilitat de l’esportista no sols queda demostrat amb aquest fet, sinó també amb la creació de la Fundació Rafa Nadal, que a través del poder transformador de l’esport i l’educació ajuda a infants i adolescents amb problemes d’aprenentatge o incapacitat a la seva integració”, precisa la nota.
Nadal, que es recupera d’una lesió, no sols va col·laborar aportant diners a l’Ajuntament de Sant Llorenç. També es va involucrar personalment en les tasques d’auxili dels damnificats després de la torrentada ocorreguda a molt pocs quilòmetres de la seva ciutat natal, Manacor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua