Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El capità del Mallorca se sincera en una entrevista al programa 'Esports 3' d'IB3 Ràdio
Antonio Raíllo és el futbolista que acumula més temporades seguides (9) vestint la camiseta del Mallorca a l’actual plantilla. És el capità de l’equip, un dels homes forts del vestidor. L’andalús ha concedit una entrevista al programa ‘Esports 3’ d’IB3 Ràdio i s’ha sincerat.
El jugador no s’amaga ni evita cap pregunta. Raíllo critica els dirigents del club per la manera com varen comunicar a Javier Aguirre que no continuaria al Mallorca i alaba la figura del tècnic mexicà, amb qui manté una gran relació personal.
El capità també ha passat revista a altres temes. L’ha sorprès molt que Maffeo quedi al Mallorca; li agrada Jagoba Arrasate; està orgullós de la comunió entre l’equip i l’afició; i considera just haver sumat 5 punts a les primeres quatre jornades de Lliga.
De tot això i molt més ha parlat Raíllo. Fes clic per escoltar l’entrevista sencera.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes