La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

El president s'asseurà dimecres a un lateral de la sala, on s'ubiquen els advocats i fiscals, per evitar la imatge de la declaració
El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, prepara amb els seus advocats la declaració com a testimoni en el cas Gürtel, que tindrà lloc dimecres.
Rajoy no té aquests dies cap acte oficial, ni tampoc ha acudit aquest dilluns al comitè de direcció que se celebra cada dilluns a la seu del PP, que ha presidit la secretària general, Maria Dolores de Cospedal. Rajoy entrarà a peu als jutjats i s’asseurà a un lateral de la sala, on s’ubiquen els advocats i fiscals, per evitar la imatge de la declaració.
El PP ha acusat el PSOE de voler treure’n rèdit polític, i els socialistes insisteixen en la responsabilitat de Rajoy en tot el procés.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta