La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

A partir d'aquest dilluns, ocuparà el lloc d'Assessora Tècnica de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
La popular Raquel Sánchez ha deixat el seu càrrec de consellera electa al Consell de Mallorca. Concretament, va ser divendres quan va entregar la seva renúncia a la institució insular.
La portaveu popular al Consell de Mallorca, Núria Riera, ha reconegut i agraït a Sánchez “l’esforç, la professionalitat i la feina duita a terme durant tots aquests anys a la institució insular, així com també durant aquests primers mesos de legislatura com a consellera electa”.
Per la seva banda, Raquel Sánchez ha volgut mostrar el seu “agraïment al president del Partit Popular de Mallorca, Llorenç Galmés, per la confiança dipositada en mi. Ha estat un orgull la feina que he pogut realitzar com a consellera del Consell de Mallorca i haver format part de l’equip de govern de Galmés a la institució aquesta legislatura”.
Raquel Sánchez, a partir d’aquest dilluns, ocuparà el lloc d’Assessora Tècnica de la Conselleria de Presidència i Administracions Públiques.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta