Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Vox ha complit el pacte de governabilitat perquè no n'ha presentat
128
El Parlament ha rebutjat aquest dimarts les esmenes a la totalitat presentades al projecte de pressuposts generals de la Comunitat per al 2024. Per tant, els comptes continuen la seva tramitació parlamentària.
Els grups parlamentaris de l’esquerra han vist com la majoria parlamentària formada pels diputats de PP, Vox i Sa Unió de Formentera, a més de Xisco Cardona, han votat en contra de les tres esmenes a la totalitat presentades als pressuposts de la comunitat per a l’any que ve.
En rebutjar les esmenes, els grups parlamentaris de la dreta han votat a favor de les quantitats globals dels comptes autonòmics i els seus organismes autònoms. Són 7.321 milions d’euros, un 2,6% més que l’any passat, en incrementar-se en 187 milions.
Els comptes continuen ara la seva tramitació parlamentària, en haver superat la votació d’avui.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya