L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Vox ha complit el pacte de governabilitat perquè no n'ha presentat
97
El Parlament ha rebutjat aquest dimarts les esmenes a la totalitat presentades al projecte de pressuposts generals de la Comunitat per al 2024. Per tant, els comptes continuen la seva tramitació parlamentària.
Els grups parlamentaris de l’esquerra han vist com la majoria parlamentària formada pels diputats de PP, Vox i Sa Unió de Formentera, a més de Xisco Cardona, han votat en contra de les tres esmenes a la totalitat presentades als pressuposts de la comunitat per a l’any que ve.
En rebutjar les esmenes, els grups parlamentaris de la dreta han votat a favor de les quantitats globals dels comptes autonòmics i els seus organismes autònoms. Són 7.321 milions d’euros, un 2,6% més que l’any passat, en incrementar-se en 187 milions.
Els comptes continuen ara la seva tramitació parlamentària, en haver superat la votació d’avui.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues