Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La calor podria reduïr molt la transimissio del virus, encara molt desconegut, segons els experts
Menorca no ha registrat cap contagi nou aquest diumenge. És el novè dia sense nous casos de covid-19, però sí hi hagut un hospitalitzat més amb coronavirus. Es tracta d’un resident del geriàtric des Mercadal, de 76 anys, amb patologia de base, que va donar positiu a finals de març, però, després de dos PCR’s negatives, se’l va donar d’alta.
Divendres manifestà febre i es va decidir ingressar-lo a l’hospital Mateu Orfila, on va tornar donar positiu. No és un cas nou, per tant, no es suma als acumulats, però sí als casos actius, que actualment són 10.
Aquest cas demostra que l’evolució del coronavirus és una incògnita encara. Els experts creuen que, tot i que encara no està provat, les altes temperatures de l’estiu podrien reduir molt els contagis. Si el virus es comporta com els altres virus similars, en els propers mesos podria baixar molt el nombre de casos.
Balears no registra cap nova mort amb Covid-19
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte