Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El consistori diu que segueix pendent del concurs d'idees per a rehabilitar l'edifici
A Llucmajor, un grup de veïnats demana que es recuperi l’antic teatre Recreatiu que fa anys que està tancat. El va comprar l’Ajuntament el 2020, però encara no s’hi ha fet cap intervenció. Han passat cinc anys d’ençà que l’Ajuntament de Llucmajor comprà, per 880.000 euros, el recinte, conegut popularment com Cas Coix. Amb tot, l’edifici continua sense intervenir-se. Santiago Muñoz, un dels veïnats de Llucmajor que lidera el clam per demanar celeritat en la rehabilitació del teatre, troba que l’argument del concurs d’idees que esgrimeix el consistori com a resposta, sona a dilació.
Per la seva banda, l’ajuntament afirma que hi ha avenços. Actualment, no existeix cap espai cobert per fer-hi representacions, concerts i esdeveniments escènics de qualsevol casta. De tota manera, el consistori no es vol deixar dur per la nostàlgia i vol no només un teatre, sinó un espai cultural tan polivalent com sigui possible.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general