Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El sindicat de conductors denuncia que l'EMT no ha tengut en compte els canvis en els límits de velocitat
El Sindicat Autònom de Transport de les Illes denuncia que l’EMT no ha tengut en compte els canvis en els límits de velocitat de Palma i que això perjudica els conductors de bus.
Asseguren que ara no poden complir algunes de les freqüències de pas establertes i que els passatgers es queixen. Per això, reclamen una revisió de tots els horaris per ajustar-los a la realitat.
Dimecres 21 d’octubre va entrar en vigor la normativa per la qual el 90% dels carrers de Palma tenen el límit de velocitat de 30 quilòmetres per hora i la resta de les vies entre els 40 o els 50 quilòmetres per hora.
Més carrils bici i velocitat màxima de 30 quilòmetres per hora: la nova mobilitat de Palma
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat