Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El sindicat policial CEP denuncia la sobrecarrega de feina que genera a la comisaria la manca d'un equipament específic
Reclamen un centre d’acolliment per migrants a Eivissa. La Confederació Espanyola de Policia demana mesures urgents a la delegació del Govern per fer front a l’arribada d’embarcacions irregulars a les Pitiüses.
Asseguren que les forces de seguretat pateixen una situació molt complicada i denuncien la sobrecàrrega de feina que suposa haver de custodiar a la comisaria d’Eivissa les persones que arriben a les costes pitiüses quan la plantilla actual ja és insuficient per atendre les seves funcions ordinàries. A més, destaquen que un centre d’acollida proporcionarà un espai segur i més adequat per fer la primera atenció dels migrants i cobrir les seves necessitats bàsiques.
David Pola, el portaveu de la Confederació Espanylola de Policies a Balears, destaca que aquest centre “permetria coordinar millor els recursos que atenen” les persones immigrades.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada