Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Amb l'increment de casos, augmenten les possibilitats de tenir devora persones contagiades
A punt d’arrancar les celebracions de Nadal, amb els seus sopars i els seus dinars, des del Govern s’han donat a conéixer una sèrie de recomanacions davant l’increment de casos de persones contagiades.
Entre les més destacades, reduir el nombre de trobades socials i familiars i, en aquestes celebracions gaire bé inevitables, procurar que el nombre de persones als sopars i dinars sigui el més reduït possible.
A més, aconsellen també no anar a aquestes trobades si es noten símptomes, si no s’està vacunat; o si es sap que hi haurà persones sense vacunar. Recomana també limitar els contactes si s’és contacte estret d’un positiu, així com protegir a les persones vulnerables, la gent gran o els malalts crònics.
Es prega novament dur mascareta durant tot el temps, llevat de quan es mengi o es begui.
Finalment, s’indica que les trobades haurien de ser a l’aire lliure, amb bona ventilació, amb mesuradors CO2 i amb purificadors d’aire.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval