Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La conselleria d'Educació ha posat en marxa dos grups de substitucions exprés, amb 90 professors per Infantil i Primària, i 24 docents per a Secundària i FP
Imatge d'arxiu.
45Es disparen els positus a les escoles. 4.000 infants d’entre 3 i 16 anys (d’un total de 170.000) han resultat positiu per Covid la primera setmana del segon trimestre, confirma la Conselleria d’Educació. Segons les darreres dades disponibles, de l’11 al 17 de desembre, el rècord era de 676.
El nombre de professors positius, d’un total de 20.000, també augmenta molt: fins a 800 de baixa la primera setmana després de Nadal. El rècord anterior estava en 676 docents de baixa.
Per tot això, la conselleria d’Educació ha posat en marxa dos grups de substitucions exprés, amb 90 professors per Infantil i Primària, i 24 docents per a Secundària i FP.
Instruccions per a pares i mares: què fer si el vostre fill és positiu o contacte estret a l’escola?
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions