Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Una vintena de voluntaris ha participat en una acció per fer neta la costa
Una vintena de voluntaris han participat, aquest dissabte, en la neteja de la platja de Costa d’en Blanes. Alguns d’ells ho han fet des de petites embarcacions. Però els protagonistes d’aquesta acció que vetla per la millora mediambiental han estat els submarinistes. La raó és que, al fons marí, hi ha tot un món ple de residus de tota classe: el pal d’un veler, restes d’embarcacions, llosques i molt de plàstic.
En total, s’han recollit 121 quilos de residus; alguns d’ells estaven enfonsats dins la mar. S’ha tractat d’una acció de neteja promoguda per Port de Portals, mitjançant la figura dels bussos. Hi han col·laborat l’associació Protemar i l’Ajuntament de Calvià. Ha estat la primera vegada que s’han recollit fems d’aquesta manera.
Els més petits també han participat en la jornada. A banda de retirar-ne la brutícia, l’acció també té com a objectiu conscienciar la població de l’estat de la mar.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros