Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Metges, infermers i pilots estudiaran mesures d'acció per tal que l'Administració respongui les seves demandes
Els representants del sindicats de metges, d’infermers i de pilots denuncien que l’Ib-salut continua sense prendre mesures per tal de solucionar les mancances del servei del transport aeri sanitari urgent. Reiteren que l’empresa que fa els vols en helicòpter des d’Eivissa a l’hospital de referència no compleix el plec de condicions i continua posant en risc tant els treballadors com els pacients.
Segons els treballadors, l’empresa no disposa de l’habilitació instrumental en el seu manual, imprescindible per volar de nit o amb condicions meteorològiques de falta de visibilitat i també de l’habilitació multipilot, és a dir, que viatgin dos pilots qualificats en un mateix servei. Ara estudiaran mesures d’acció per tal que l’Administració respongui les seves demandes.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases