Catalina Cabrer i Sandra Fernández assumeixen les noves competències i fixen prioritats pels propers anys
La nova consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social, Catalina Cabrer, ha rebut no una, sinó dues carteres, de mans de la nova vicepresidenta segona, Antònia Estarellas, i d’Alejandro Sáenz de San Pedro, amb qui ha treballat de mà dreta aquesta primera part de legislatura. Cabrer haurà de nomenar qui ocuparà la nova direcció General de Transició Econòmica, per donar estructura al procés del Pacte per la Sostenibilitat. “Em fa especial il·lusió desenvolupar la llei de conciliació, aprovada fa poc al Parlament”, ha explicat. Assumeix també Funció Pública, fins ara en mans Antònia Maria Estarellas, que suma a les seves competències la nova direcció general de Cooperació Local, que integra la ja existent direcció general de Cooperació i Immigració, fins ara dependent de la Conselleria de Famílies. “La visió de Benestar Social no és la mateixa de la de Presidència”, ha explicat Estarellas. L’Executiu aposta per un nou nom per dirigir aquesta direcció general. El conseller Alejandro Sáenz de San Pedro perd ocupació, i durà, a partir d’ara, el departament d’Empresa, Autònoms i Energia. “Som una terra d’autònoms”, ha assegurat San Pedro.
Traspàs emotiu de carteres també entre Catalina Cirer i la nova consellera de Famílies, Benestar Social i Atenció a la Dependència, Sandra Fernández, amb abraçades repetides incloses.
Està previst que aquest dimarts un consell de govern extraordinari nomeni la nova estructura de càrrecs de les direccions generals. Més per Mallorca ha demanat la compareixença urgent de la presidenta Prohens i dels consellers que assumeixen noves àrees de responsabilitat.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat