Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es crea una conselleria de fons europeus i es desenvolupa una agència balear de Salut Pública, entre d’altres novetats
La presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol.
146Remodelació del Govern. La presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, ha anunciat aquest divendres la remodelació el Govern, que tendrà com a portaveu el conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela, una funció que fins ara tenia assignada la consellera de Presidència, Pilar Costa, que passa a ser la nova portaveu del grup parlamentari socialista.
Es crea una conselleria de fons europeus i es desenvolupa una agència balear de Salut Pública, entre altres novetats, com la modificació de Presidència, que assumeix Funció Pública. Per això, surt Isabel Castro, l’actual consellera d’Administracions Públiques i Administració. L’objectiu dels canvis, explica el Govern, és reforçar-se per a la sortida econòmica i sanitària de la pandèmia.
D’altres canvis que ha anunciat Armengol, es la incorporació de Josep Marí Ribas ‘Agustinet’, actual alcalde de Sant Josep de sa Talaia, com a conseller de Mobilitat, i Miquel Company com a conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura. També s’incorpora Mercedes Garrido, exconsellera de Mobilitat de Mallorca. I surt Marc Pons, actual conseller de Mobilitat i Habitatge, que es col·loca a Madrid. Segons ha confirmat a IB3 Ràdio, se’n va al Ministeri de Transició Ecològica. Serà el cap de gabinet de Teresa Ribera.
Dilluns prendran possessió dels seus càrrecs. És la primera remodelació d’aquesta legislatura i han estat pactats amb els socis de Govern. És una remodelació que només afecta els càrrecs socialistes de l’executiu del pacte. La resta de forces polítiques i consellers mantenen les seves carteres. Una reestructuració que manté la quota menorquina i eivissenca dins l’executiu amb noves cares.
Les restriccions s’allarguen almanco fins al març
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat