Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

A part de la reparació del tram de canonada afectat, s'ha realitzat també una compactació i un nou asfaltatge de 240 metres de la calçada i de 120 metres a cada costat de l'esvoranc
/ Autoritat Portuària de Balears.
28Els quatre carrils del passeig Marítim de Palma han quedat reoberts completament a la circulació dijous horabaixa, després del trencament d’un col·lector de fecals que va causar l’enfonsament de la calçada a l’altura dels jardins de Natzaret, a causa de les intenses pluges d’aquesta setmana.
L’Autoritat Portuària de Balears ha matisat que l’avaria es va produir en la xarxa de sanejament, que és titularitat de l’Empresa Municipal d’Aigua i Clavegueram (Emaya) i no està relacionada amb els treballs de remodelació del passeig Marítim.
“Tècnics municipals d’Emaya i de la Unió Temporal d’Empreses, responsable de l’obra de remodelació del passeig, han treballat a contrarellotge per a esmenar l’avaria, així com per restituir el trànsit que, des de dimarts romania parcialment tancat amb un sol carril en sentit Portopí”, ha explicat l’APB.
A part de la reparació puntual del tram de canonada afectat, s’ha realitzat també una compactació i un nou asfaltatge de 240 metres de la calçada i de 120 metres a cada costat de l’esvoranc, amb l’objectiu de restablir els reblaniments de la calçada produïts arran de l’avaria.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix