Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Només es permet un 30% de l'aforament i els usuaris reben atenció personalitzada
A Formentera el Centre de Dia ha reprès la seva activitat, això sí, extremant les mesures de precaució. Només es permet un 30% de l’aforament i els usuaris reben atenció personalitzada.
Els psicòlegs del centre consideren que els usuaris han estat capaços de treure la cara positiva d’aquesta crisi sanitària. Han pogut passar més temps amb la família. Tot i això també tenien ganes de tornar i reprendre les rutines d’exercici i les diferents activitats que es realitzen al Centre de Dia.
Tot i que durant aquests mesos les instal·lacions han estat tancades, els tècnics han oferit el servei a domicili als usuaris que ho necessitaven i continuen oferint-lo a aquells que encara no volen apropar-se al Centre de Dia.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat