Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El nou equip de govern a l'Ajuntament de Sant Antoni ha anunciat que podria ampliar l'horari per a l'any vinent
A la carrera. Així treballaren els repartidors al West End. Dues hores intenses, de vuit a deu del matí, per omplir magatzems i càmeres de desenes d’establiments.
En alguns casos, els repartidors troben els establiments tancats, a causa del poc temps per estacionar a la zona de càrrega i descàrrega, deixen la mercaderia a fora, en espera que algú la reculli… I continuen la seva rutina intensa.
Per aquesta temporada, l’horari de càrrega i descàrrega no variarà al West, al carrer de Santa Agnès, una situació que el nou equip de govern a l’Ajuntament de Sant Antoni ha anunciat que podria canviar, ampliant-lo per a l’any vinent.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat