Estones que gaudeixen petits i grans i que són part de la tradició de moltes famílies i amics
Maó s’ha despertat amb ganes de viure el seu dia… I de bon matí, als carrers de la ciutat ja s’hi respirava l’ambient festiu. Els cavalls ben engalanats han estat els primers a arreplegar-se. Avui en són quasi 130. Poc després, a les nou del matí, sortia la cercavila que, com sempre, han protagonitzat els gegants de Maó. Aquesta vegada acompanyats per la Colla de Geganters de Pineda de Mar. Estones que gaudeixen petits i grans i que són part de la tradició de moltes famílies i amics.
En paral·lel, els cavallers -ara, a peu- inicien el recorregut per arribar a l’església de Santa Maria. I l’entrada de la Mare de Déu no deixa indiferent cap dels assistents. La missa de caixers és un dels actes més solemnes, a la sortida, repiquen les campanes i tota la comitiva en formació s’acomiada de la imatge. En honor seu, serà la festa que continua.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"