Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La dona havia caigut i tenia lesions a les mans i el cap
Imatge del rescat dels dos excursionistes alemanys. Guàrdia Civil.
117El Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya de la Guàrdia Civil (GREIM) ha rescatat aquest dijous una parella d’excursionistes alemanys, de setanta anys, que havien caigut mentre feien una excursió a la zona de la coma des Cellers, a Andratx.
Els agents es mobilitzaren després de rebre l’avís, a través de la central d’emergències de l’112, que una parella de senderistes demanava auxili després que un d’ells hagués caigut per un vessant de la muntanya diversos metres d’altura.
En arribar a la zona, amb l’helicòpter de salvament de la Guàrdia Civil (Cuco), localitzaren la parella i comprovaren que la dona tenia lesions a les mans i el cap a conseqüència de la caiguda en sortir-se del camí, de manera accidental.
Una vegada estabilitzats, foren traslladats a l’Hospital de Son Espases, a Palma, on atengueren la dona.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat